czwartek, 23 maja 2013

8.

:-*

Dzisiaj Ola w wersji grzecznej :-) 
Trochę pikanterii temu outfit'owi dodają skórzane, granatowe spodnie oraz szpilki. Koniecznie muszę kupić sobie jakieś nowe, fajne buty! Możecie mi jakieś polecić? ;-)
Jutro mały wypad na zakupy, więc może coś ciekawego wpadnie do mojej szafy :-D Już prawie jestem przygotowana na przyjście lata :-) a Wy? Wasze szafy mienią się letnimi kolorami? :-)













koszula - nn
sweterek - Jeans Club
spodnie - terranova
buty - nn
 




4 komentarze :

  1. wow, świetny zestaw- bardzo elegancko i kobieco :)
    ja w tym miesiącu kilkakrotnie odwiedziłam sh i mam kilka ciekawych nowości, idealnych na lato :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana dodaje ;) masz śliczne włoski :*

    OdpowiedzUsuń