poniedziałek, 20 maja 2013

kombinezon :-)

Aleeee piękna pogoda! Idealnie na takie temperatury sprawdził się mój nowy kombinezon firmy New Look. Przewiewny, z cudownego materiału! :-)  
Przeraża mnie tylko to, jaka blada jestem :< Ale przy takim słońcu szybko nadrobię :-)

Miałam wrzucić Wam zdjęcie moich gofrów z czekoladą i bitą śmietaną ale niestety rozwaliłam telefon :-/

Miłego oglądania mojej stylizacji i perełki :-)


















kombinezon - New Look
marynarka - miejscowy butik
zegarek - allegro.pl
buty - nn

 Perła <3


5 komentarzy :

  1. do twarzy ci w kropeczkach!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kombinezon i kropeczki.. ;) sama bym taki chciala miec :) słodko wyglądasz! Oby więcej takich stylizacji ;-) Zapraszam do mnie na nowy post, jestem bardzo ciekawa co myślisz ;) A może i poobserwujemy?
    Pozdrawiam :*

    Vanessa, z http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń