wtorek, 14 maja 2013

Matura 2013

Jestem tegoroczną maturzystką i na szczęście mam już wszystko za sobą, uff ;-)
Najbardziej stresowałam się przed matematyką i przed ustnym polskim. Na szczęście nie było warto i już nie mogę się doczekać wyników :-)
Dzisiaj pokażę Wam jak byłam ubrana na maturach. Miałam obawy czy nie za mało elegancko ale widząc dziewczyny w jeans'ach - wiedziałam, że ubrałam się dobrze :-)
Dorzucam też kilka zdjęć z wczorajszego spaceru z moim P., który zadbał abym się odrobinę odstresowała ;-)

Mam nadzieję, że podobają Wam się moje początki ? :-*





koszula - miejscowy butik
marynarka - House
spodnie - bershka
buty - rynek 


 koszula - miejscowy butik
spódniczka - cropp



 koszula - miejscowy butik
spodnie - miejscowy butik
pasek - miejscowy butik
buty - Marywilska 44



 koszula - Marywilska 44
spódniczka - miejscowy butik
buty - Marywilska 44
zegarek - allegro.pl


 I mój nowy nabytek, lakier :  
  

                             



Zdjęcia ze spaceru :
 



I na koniec coś słodkiego, prosto z Niemiec :

 

7 komentarzy :

  1. druga stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aleś Ty piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawy, idealnie dobrane do okazji:) Outfit ze spodniczka bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam. Anka
    http://wposzukiwaniuzaginionegostylu.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie zapowiadający się blog,obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swiss... Szwajcarskie a nie Niemieckie ;) ktoś chyba miał w nosie lekcje Geografii ;)

    pozdrawiam, ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały zakupione w Niemczech, także lekcja geografii nie ma tu znaczenia ;)
      ja również pozrawiam.

      Usuń