wtorek, 28 maja 2013

SIMPSONS

Hej! :-) Dawno mnie tu nie było a to z powodu zepsutego laptopa :-( Teraz też posta dodaje nie na swoim komputerze ale mam nadzieję, że wszystko szybko wróci do normy :-)
Gdy tylko zobaczyłam słońce za oknem (u mnie cały czas pada :-( ) od razu wskoczyłam w coś wygodnego i jak najszybciej poleciałam złapać choć kilka promyków :-) Miałam na sobie bluzkę z ukochanych Simpson'ów, neonowe spodenki i białe tenisówki - zestaw idealny na szybki spacer ;-)
Wrzucam również zdjęcie mojej małej zmiany, którą zobaczycie dokładniej już w następnym poście :-)














bluzka - Simpsons
spodenki - Denim Co
tenisówki - allegro.pl


  


Zaczynam 10 dniową kurację z polecaną w internecie odżywką do paznokci Eveline :-)




 
  

3 komentarze :

  1. bluzka rewelacja i masz takie piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. a kuku, zgadnij kto to taki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ta odżywka jest rewelacyjna :) ja już jedną zużyłam a teraz chyba pora na kolejną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń