czwartek, 6 czerwca 2013

Hejo ;-)
Wiedzieliście, że szukanie pracy to ciężkie zajęcie ? Setki wysłanych CV, kilka wysłanych listów motywacyjnych i kilka telefonów z zaproszeniem na rozmowę. Niestety większość z nich musiałam odrzucić :-/
Mam nadzieję, że jutro nie będzie padać i spokojnie dotrę do stolicy.
Post miał być wcześniej ale gdy zaczęłam się zabierać do robienia zdjęć przyszła straszna burza i trochę to się wydłużyło. I właśnie dlatego żeby nie przedłużać nic więcej nie piszę i zapraszam do oglądania zdjęć :-)

P.S. po prawej stronie pojawił się likebox, dzięki któremu możecie mnie śledzić na bieżąco :-) zachęcam do klikania 'lubię to' :-)













bluzka - bik bok (http://bikbok.com/eu/)
spodnie lateks - CoolCat (http://www.coolcat.nl/)
buty - nn
zegarek - allegro.pl
kurteczka - ClockHouse
torebka - Atmosphere

8 komentarzy :

  1. wyglądasz rewelacyjnie, buty są obłędne! życzę ci abyś znalazła wymarzoną pracę :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. w takie buty mogłabym się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szukam pracy. Nie jest łatwo w małym mieście. Chyba jednak będę musiała znowu wrócić do Warszawy. :/ Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam bardzo podobne buty, uwielbiam je :) super ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy jeszcze tu wchodzisz czy nie, ale ktoś założył profil na facebooku z twoim zdjeciem:
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100006420182403&sk=about

    OdpowiedzUsuń