sobota, 1 czerwca 2013

miętka

Hej :-(
Znów Was muszę przeprosić, że nie dodaje potów tak często jakbym chciała :-( Mój laptop dalej zepsuty ale na szczęście już wiem co mu jest i lada dzień mam nadzieję, że będzie sprawny ! :-)
Szybko zrobiłam zdjęcia, bo na chwilę miałam dostęp do komputera :-)
Jestem mega szczęśliwa, bo wszyscy są w domu ! :-) Mama wróciła, brat przyjechał no i oczywiście mój skarbek, który jest ze mną na co dzień też daje mi dużo radości :-) Wrzucam zdjęcie tej mojej pociesznej chrześniaczki :-)
Miałam na sobie miętową koszulę, legginsy z zipami i lity :-)
Możecie zobaczyć mój nowy kolorek włosów :-)

Odezwę się tak szybko jak tylko będę mogła :-*
















miętowa koszula - miejscowy butik
legginsy zip - nn
lity - szafa.pl


 

4 komentarze :

  1. ładna koszula i buty ;) u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, bardzo ładna koszula i ciekawe buty :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń